niedziela, 11 grudnia 2011

Fasolka szparagowa z bułką tartą



Składniki:

  • 500 g fasolki szparagowej
  • 100 g masła
  • pół łyżki oleju
  • 8 łyżek bułki tartej
  • 1 jajko
  • szczypta ziół prowansalskich
  • szczypta soli


Sposób przygotowania:
Fasolkę ugotować na parze ( można to zrobić też w lekko solonej wodzie). Jajko rozbić na talerzu i chwilę ubić widelcem. Do jajka dodać szczyptę soli i ziół. Na rozgrzaną patelnię dodać masło i roztopić, dodać olej żeby masło się nie przypalało. Fasolkę obtoczyć w jajku później w bułce tartej i wyłożyć na rozgrzane masło. Smażymy do momentu zarumienienia bułki tartej. Smacznego

5 komentarzy:

Karmel-itka pisze...

toż to klasyka!
lubię ;]

kasandraa6 pisze...

klasyczna fasolka, ale jaka pyszna - mniam mniam

tu-tusia pisze...

A ja nigdy nie jadłam tak robionej fasolki :) U mnie fasolka bułką tartą jest fasolką ugotowana i polaną bułką podsmażoną na maśle. Ciekawa jestem tej wersji, choć wydaję mi się bardziej pracochłonna ;)

klliisiaa pisze...

uwielbiam tak podaną fasolkę :)

Anonimowy pisze...

lacze sie z tu-tusia:) nigdy takiej nie jadlam:)ale wyglada intrygujaco,..sprobuje kiedys i tak i zobacze czy jest roznica:)

Przyciski Listonic