piątek, 30 grudnia 2011

Sałatka z kurczakiem



Składniki:
  • 1 podwójna pierś kurczaka
  • 1 mała puszka kukurydzy
  • 5-6 ogórków konserwowych
  • 1 mała cebula
  • 100 g słonecznika lub orzechów nerkowca
  • zielony groszek / niekoniecznie
  • 3 jajka
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz
  • 2 łyżki oleju
  • 2 szczypty słodkiej papryki w proszku

Sposób przygotowania:
Pierś kurczaka oczyścić i pokroić w kostkę. Na patelni lekko uprażyć słonecznik lub orzechy nerkowca. Odstawić i wystudzić. Następnie  na patelnie wlać 2 łyżki oleju i kawałki kurczaka. Kurczaka przyprawić solą, pieprzem i słodką papryką. Gdy kurczak będzie gotowy odstawić i wystudzić. 
Ogórki i ugotowane jajka pokroić w kostkę. Cebulę również pokroić w drobną kostkę. Wszystkie składniki tj. kurczaka, kukurydzę, ogórki, cebulę i słonecznik lub orzechy połączyć, dodać majonez i ewentualnie jeszcze doprawić do smaku. Polecam użycie ziaren słonecznika. Smacznego.

7 komentarzy:

wiosenka27 pisze...

Prosta i pyszna:)

aga pisze...

na pewno smaczna:)

Sue pisze...

Robię podobną, bardzo dobra. :)

Karmel-itka pisze...

szybko, łatwo... a jak smakowicie!

basinepichcenie pisze...

Rewelacja. Sałatka całkowicie w moim guście

Anonimowy pisze...

Wygląda smakowicie, a ja polecam
moją ulubioną sałatkę z kurczakiem i pomarańczą
http://youtu.be/IuswXIblRgc

K Nowowiejska pisze...

Sałatkę robiłam już dwa razy. znika błyskawicznie. Pyszna. Dodałam słonecznik i nie dodałam groszku.

Przyciski Listonic