czwartek, 1 grudnia 2011

Ryba w cieście curry



Składniki:

  • 4 filety ryby dowolnej np. mintaj, dorsz lub panga
  • 1 łyżeczka curry
  • 1/2 cytryny
  • 10 łyżek mąki
  • 100 ml wody gazowanej
  • 1 jajko
  • sól, pieprz
  • olej do smażenia

Sposób przygotowania:
Rybę skropić sokiem z cytryny, doprawić solą i pieprzem.Mąkę wymieszać z curry, solą i pieprzem. Następnie dodać wodę i jajko, wymieszać wszystko razem na gładką masę. Rybę zanurzamy w cieście i smażymy na dobrze rozgrzanym oleju na złoty kolor. Rybę podawać z ulubionym dodatkiem, ja podałam ze szparagami ale może to być surówka lub ziemniaczki. Smacznego.

1 komentarz:

Wojciech Roszkowski pisze...

Co by nie było to faktycznie taka ryba jest smaczna i ja także jestem zwolennikiem zapiekania ryb. Dlatego jak tylko wykonałem przepis na rybę z https://mowisalmon.pl/przepisy/pieczony-losos-mowi-i-salatka-makaronowa-z-warzywami/ to już wiedziałem dokładnie, że wyjdzie ona smacznie.

Przyciski Listonic