czwartek, 19 lipca 2012

Kurczak nadziewany kurkami i mozzarellą



Składniki:

  • 1 podwójna pierś kurczaka
  • 250 g grzybów kurek
  • mała cebula
  • 2 łyżki masła
  • łyżka ostrej musztardy
  • szczypiorek
  • pół kostki mozzarelli
  • sól, pieprz
  • 1 jajko
  • bułka tarta lub panierka "Panko"

Sposób przygotowania:
Cebulę podsmażyć na maśle dodać pokrojone kurki, smażyć około 10 min, na koniec dodać posiekany szczypiorek. Pierś kurczaka rozbić, przyprawić solą i pieprzem, posmarować musztardą. Następnie ułożyć dwa plastry sera mozzarella i usmażone grzyby. Delikatnie zwinąć, jeśli się będzie rozpadał użyć wykałaczek i spiąć. Tak przygotowana roladkę maczać w jajku następnie panierować w bułce. Użyłam panierki "Panko". Panko to Tajlandzka panierka według japońskiej receptury w formie płatków. Jest delikatniejsza i znacznie dłużej pozostaje chrupiąca niż typowa panierka z bułki tartej. Roladki podać z pieczonymi ziemniakami i ulubioną surówką. Smacznego.


12 komentarzy:

Deli pisze...

Jakie pyszności!!! Pożeram w całości zastępując szczypiorek natką pietruszki ;) ale i tak wygląda przepysznie i pewnie tak smakuje ;)

Unknown pisze...

Piękne roladki, bardzo ładnie Ci się udały :)

Bernadeta pisze...

o masz znowu kurki, gdzie nie spojrze tam mnie atakuja takie pyszne dania z kurkami a u mnie nadal ich bark.

Brenia pisze...

O to coś zdecydowanie dla mnie, dostałam od znajomej wielką michę kurek i mogę szaleć z nimi :)

mojetworyprzetwory pisze...

Pysznie! Kurki dodają każdej potrawie niesamowitego smaku i uroku! Cudny obiadek!

Tomek gotuje pisze...

Piękne i niesamowicie smacznie wyglądające :) Uwielbiam kurki, a do tego te ziemniaczki :)

Anyzkowo pisze...

Pięknie wyglada !

Monia pisze...

Z czegoś zwykłego stworzyłaś coś niezwykłego!:)

Magia książki pisze...

Cudowny przepis! Koniecznie muszę wypróbować :)

Dorota pisze...

Wyglądają bardzo apetycznie :)

Unknown pisze...

O! znowu kurki! :) u mnie zresztą też kurkowo :) pomysł świetny, do realizacji :) stanowczo :)

Unknown pisze...

A ja jestem ciekawa tych ziemniaków :) najpierw je gotowałaś i potem upiekłaś czy surowe od razu do pieca? I z jakimi przyprawami? Pozdrawiam

Przyciski Listonic